UtamaBeritaDESO menunjukkan tanda bulis walaupun pasaran lain melemah

DESO menunjukkan tanda bulis walaupun pasaran lain melemah

Dopex (DPX) represented by a globe & crypto coins

Pasaran kripto yang lebih luas telah memulakan minggu baharu dengan cara yang sama ia berakhir minggu lepas. Kebanyakan syiling terus melaporkan penurunan. Tetapi di tengah-tengah semua ini, Decentralized Social (DESO) nampaknya masih kukuh; syiling ini secara relatifnya agak bulis berbanding pasaran lain. Berikut apa yang anda perlu tahu:

  • DESO telah melonjak hampir 10% dalam tempoh 24 jam yang lalu, mengatasi prestasi pasaran.

  • Syiling ini juga kekal di atas zon sokongan penting $37.5

  • Tetapi pegangan paus besar membuka DESO kepada turun naik liar

Sumber Data: Tradingview

Decentralized Social (DESO) – Pergerakan harga

Seperti yang dinyatakan di atas, DESO telah berjaya mengatasi keseluruhan pasaran dengan sangat jauh. Sementara kebanyakan syiling mengalami penurunan satu digit hari ini, DESO telah melonjak lebih 10% dalam tempoh 24 jam yang lalu sahaja. Syiling ini kini telah naik hampir 70% daripada titik terendahnya pada tahun 2022 dan nampaknya akan terus meningkat.

Selain itu, DESO kekal di atas zon sokongan penting pada $37.50. Selagi bull mengekalkan pergerakan harga di atas ini, maka kita boleh menyaksikan DESO melonjak ke arah $54 dalam tempoh terdekat. Bagaimanapun, faktor risiko terbesar adalah pengumpulan syiling ini secara besar-besaran oleh paus.

Ini menjadikannya terdedah kepada turun naik liar jika dompet besar memutuskan untuk menjualnya. Malah, senario di mana DESO kehilangan sokongan $37.5 juga mungkin berlaku. Ini boleh membawa tekanan jualan besar-besaran dan mendorong harganya untuk turun.

Adakah DESO aset yang menguntungkan?

Ya, dan ia bergantung pada cara anda mahu memanfaatkan senario semasa. DESO masih boleh naik sekurang-kurangnya 20% sebelum ia mengalami pembetulan, jadi terdapat permainan jangka pendek di sini. Ini bagaimanapun bergantung kepada sama ada paus memutuskan untuk menjualnya atau tidak.

Selain itu, DESO juga agak baik sebagai aset jangka panjang. Kami percaya syiling ini berpotensi mencapai $100 menjelang akhir tahun 2022, yang akan menghasilkan pulangan 100%.

Jadual kandungan:
Kami menggunakan kuki untuk memperibadikan kandungan & iklan, menyediakan ciri-ciri media sosial dan menawarkan pengalaman yang lebih baik kepada anda. Dengan terus melayari laman ini atau mengklik "OK, Terima kasih", anda bersetuju dengan penggunaan kuki di laman web ini.