EOS jatuh di bawah zon sokongan penting – Sebab mengapa harga akan terus lemah

$MCADE pra jualan kini berlangsung!
$MCADE pra jualan kini berlangsung!

EOS jatuh di bawah zon sokongan penting – Sebab mengapa harga akan terus lemah

By Motiur Rahman - bacaan minit

EOS (EOS) telah berada dalam aliran menurun untuk sebahagian besar tahun ini. Syiling ini berjaya naik beberapa kali, tetapi trend umum adalah menurun. EOS baru-baru ini jatuh di bawah zon sokongan penting. Berikut apa yang kita tahu setakat ini:

  • EOS telah jatuh di bawah $2.09, zon sokongan penting sejak beberapa hari lepas.

  • Syiling ini didagangkan pada $1.95 pada masa siaran, turun sekitar 4%.

  • Kami menjangkakan EOS akan turun ke arah $1.85 sebelum pusingan seterusnya.

Sumber Data: Tradingview

EOS (EOS) – Adakah arah aliran menurun akan berbalik

Terdapat beberapa tanda bulan lepas bahawa EOS telah mula beralih arah. Syiling ini sebenarnya meningkat dengan ketara, pernah pada satu ketika menguji paras $3. Tetapi keadaan tidak berjalan lancar sejak itu. Memandangkan pasaran kripto mengalami tekanan yang teruk, kita telah melihat EOS jatuh lebih rendah.

Walau bagaimanapun, kebanyakan penganalisis sedang memantau untuk melihat sama ada token itu akan mempertahankan zon sokongan $2.09. Walaupun bul cuba mempertahankan ambang ini dengan bersungguh-sungguh, kelemahannya terlalu banyak. Akibatnya, EOS kini didagangkan pada $1.95, dan kami menjangkakan kelemahan akan berterusan pada hari-hari akan datang.

Token ini berkemungkinan akan jatuh dan mula disatukan pada sekitar $1.85 sebelum ia menemui langkah seterusnya. Tetapi jika bul tidak dapat mempertahankan $1.85, kita mungkin akan melihat penurunan selanjutnya dalam jangka masa terdekat.

Mengapa anda perlu membeli EOS?

EOS (EOS) ialah blok berskala tinggi yang digunakan untuk melancarkan dan menggunakan aplikasi terdesentralisasi. Dengan modal pasaran sekitar $1.9 bilion, ia sememangnya projek jangka panjang menjanjikan yang boleh menawarkan nilai yang besar untuk mana-mana pelabur.

Walaupun EOS telah melihat beberapa kelemahan dalam beberapa hari kebelakangan ini, dalam prospek jangka panjang, terutamanya setahun atau lebih, masih kekal sangat baik.