UtamaBeritaKuCoin dan Chingari lancar Peraduan Bintang Chingari dengan token GARI bernilai 20 juta INR untuk dimenangi

KuCoin dan Chingari lancar Peraduan Bintang Chingari dengan token GARI bernilai 20 juta INR untuk dimenangi


Kucoin, pertukaran mata wang kripto terkemuka telah mengumumkan kerjasama dengan Chingari, sebuah aplikasi yang membolehkan pengguna berkongsi video pendek. Kedua-duanya turut mengumumkan pelancaran Peraduan Bintang Chingari yang bertujuan untuk memberi ganjaran kepada pengguna aplikasi Chingari dengan token $GARI berjumlah 20 juta INR.

Peraduan Bintang Chingari yang dilancarkan pada 15 Februari 2022, akan berlangsung selama sebulan seterusnya dan peserta terbaik akan pulang dengan hadiah yang besar.

Menggalakkan penciptaan kandungan di Chingari

Kerjasama antara Kucoin dan Chingari bertujuan untuk meningkatkan penciptaan kandungan pada platform Chingari melalui kenal pasti bakat dari kawasan paling terpencil di India. Chingari menawarkan platform di mana sesiapa sahaja boleh mempromosikan diri mereka dan kemahiran unik mereka sambil menjangkau khalayak yang lebih besar.

Peraduan Bintang Chingari terbuka kepada semua orang termasuk pengguna Chingari baharu dan sedia ada.

Kerjasama Kucoin membuka peraduan kepada pilihan khalayak dan pasaran yang lebih ramai termasuk pengguna Kucoin.

Pasukan di sebalik aplikasi Chingari berharap peraduan itu akan memotivasikan penulis kandungan untuk melakukan yang terbaik mereka dalam mencipta kandungan baharu di samping meningkatkan kadar pemerolehan dan pengalaman mereka dalam mencipta video di platform.

Ketua Pegawai Eksekutif dan pengasas bersama Chingari, Sumit Ghosh mengulas mengenai pelancaran Peraduan Bintang Chingari dan berkata:

"Melihat kepada sambutan menggalakkan yang kami terima daripada pencipta setakat ini, ia adalah wajar untuk memulakan peraduan dari 15 Feb," tambah Ghosh. “Masa tambahan boleh digunakan oleh pengguna baharu untuk membina profil mereka pada apl Chingari- dan mendapat peluang yang sama rata untuk memenangi pertandingan menentang pencipta yang sudah popular di apl itu.”

Kerjasama Kucoin dengan Chingari menjadikan pertukaran kripto itu sebagai salah satu pelabur terawal dalam Chingari selepas pusingan pembiayaan yang dijalankan pada bulan Januari mengumpul $35 juta. Selain bekerjasama, pertukaran itu juga berfungsi sebagai pemecut ke arah penggunaan token GARI asli Chingari selepas menyenaraikannya pada awal bulan ini.

Selepas kerjasama itu, Ketua Pegawai Eksekutif KuCoin, Johnny Lyu berkata:

“Sebagai pemecut dan peserta industri kripto, KuCoin teruja untuk bergabung tenaga dengan Chingari untuk melancarkan peraduan ini, yang akan membantu lebih ramai pengguna menyedari, memahami dan memasuki dunia kripto.”

Mengambil Bahagian dalam Peraduan Bintang Chingari

Untuk menyertai peraduan, peserta dikehendaki melengkapkan profil mereka pada platform Chingari (tersedia pada kedua-dua iOS dan Android melalui apl Chingari), memuat naik video pada apl itu, dan kemudian memohon untuk menjadi bintang utama Chingari.

Kami menggunakan kuki untuk memperibadikan kandungan & iklan, menyediakan ciri-ciri media sosial dan menawarkan pengalaman yang lebih baik kepada anda. Dengan terus melayari laman ini atau mengklik "OK, Terima kasih", anda bersetuju dengan penggunaan kuki di laman web ini.