UtamaBeritaWaves (WAVES) capai rekod harga tertinggi – Apa kata penunjuk

Waves (WAVES) capai rekod harga tertinggi – Apa kata penunjuk

Waves (WAVES) telah mencapai rekod harga tertinggi dalam kenaikan bulis baru-baru ini yang nampaknya lebih kuat berbanding sebelum ini. Syiling ini telah melepasi beberapa penunjuk utama dan kelihatannya bull masih mempunyai banyak ruang untuk naik. Jadi, apa yang perlu anda jangkakan seterusnya? Maklumat lanjut ada di bawah tetapi sebelum itu, berikut adalah beberapa perkembangan penting:

  • Waves telah meningkat hampir 50% dalam 24 jam walaupun mengalami sedikit penurunan.

  • Lonjakan 24 jam adalah sebahagian daripada trend kenaikan mingguan yang kita lihat minggu lepas.

  • Syiling ini kini telah melepasi harga tertinggi sepanjang masanya.

Sumber Data: Tradingview

Waves (WAVES) – Apa yang akan berlaku seterusnya?

Kenaikan hari ini berlaku susulan berita utama dari platform itu. Waves kini akan memulakan operasi di AS dan memperuntukkan banyak wang untuk membawa masuk pemaju ke ekosistemnya. Tetapi bukan ini sahaja yang menyebabkan kenaikan harganya. Sepanjang 2 minggu yang lalu, syiling ini sememangnya terus meningkat.

Ia telah melepasi beberapa zon rintangan dan melancarkan momentum bulis yang telah membawanya jauh melebihi harga tertinggi sepanjang masanya. Walaupun kemungkinan Waves akan turun, kami tidak menjangkakan perkara ini berlaku dalam beberapa hari yang akan datang.

Malah, Waves berkemungkinan menguji $60 dalam beberapa hari yang akan datang sebelum sebarang penjualan berlaku. Waves buat masa ini telah memulihkan semua penurunan yang dilaporkan tahun ini dan menantikan S2 dengan penuh dendam.

Patutkah anda membeli Waves (WAVES) sekarang?

Tidak dinafikan WAVES sedang naik. Setiap penunjuknya bulis sekarang, jadi ia adalah masa yang terbaik untuk membeli WAVES bagi pedagang jangka pendek. S2 juga menjanjikan tempoh yang sangat positif untuk token ini.

$60 berkemungkinan dicapai dalam jangka masa terdekat dan oleh itu, ini memberi pelabur peluang yang sangat baik untuk mendapatkan pulangan apabila mereka memanfaatkan sentimen bulis ini.

Jadual kandungan:
Kami menggunakan kuki untuk memperibadikan kandungan & iklan, menyediakan ciri-ciri media sosial dan menawarkan pengalaman yang lebih baik kepada anda. Dengan terus melayari laman ini atau mengklik "OK, Terima kasih", anda bersetuju dengan penggunaan kuki di laman web ini.