UtamaNeoBeli NEO
Neo logo
Neo dengan eToro

Beli NEO - Di mana dan Bagaimana untuk Membeli NEO

Neo logo
Neo (NEO)
...
Pertukaran 24 Jam
...
PERTUKARAN 7 HARI
...
Modal pasaran
...
Pengarang: Adam Coleman

Neo adalah aset asas yang tidak boleh dibahagi yang berasal dari blockchain NEO. Sebagai ekosistem digital, NEO telah menyaksikan pertumbuhan luar biasa dalam infrastruktur teknologinya dan aplikasi yang terdesentralisasi baru-baru ini.

Sering disebut sebagai 'Ethereum Cina', NEO tampaknya hampir mencapai tujuannya untuk menyokong aplikasi komersial berskala besar dengan teknologi blockchain.

Pada suku ketiga 2020, NEO 3.0 tiba – peningkatan mantap blockchain tersebut, ia menawarkan daya pemprosesan yang tinggi, kestabilan yang dipertingkat, dan sekuriti bersama dengan sistem kontrak pintar yang dioptimumkan.

Dengan ekonomi digital yang kelihatan sesuai untuk dunia pasca wabak, NEO berkedudukan baik. Jadi, apakah cara untuk membeli NEO?

Pasukan pakar kami telah menyediakan panduan ini untuk menunjukkan cara terbaik untuk membeli NEO dan juga cara yang terpantas dan dengan nilai yang terbaik.

Kami akan memberikan langkah-langkah yang diperlukan yang dapat diambil untuk membeli NEO melalui PayPal, kad kredit, atau kad debit dan sistem pembayaran lain yang diketahui. Sekiranya anda baru menggunakan matawang kripto, kami akan memberitahu anda kaedah-kaedah termudah untuk membeli NEO secara pemula dari semua belanjawan.

Beli Neo dalam 3 Langkah Mudah

Buat akaun percuma

Isikan semua maklumat yang diminta menggunakan data peribadi anda dengan tepat. Semak peti masuk anda untuk e-mel pengesahan dan log masuk dengan e-mel yang anda pilih dan kata laluan.

Fund akaun anda

Pilih kaedah pembayaran kegemaran anda dan ikuti langkah-langkah untuk membuat deposit pertama anda. Jumlah deposit minimum mungkin berubah bergantung kepada lokasi anda.

Beli Neo!

Cari Neo dalam senarai cryptocurrencies didapati. Menggunakan "Beli Order", memilih jumlah NEO untuk membeli, melengkapkan butiran perdagangan yang lain dan mengesahkan perintah itu.
PayPal logo
Mastercard logo
Visa logo
Bank Transfer logo
Skrill logo
Neteller logo

Kenapa Berdagang Berbanding Membeli NEO untuk Pulangan yang Murah dan Pantas?

1

Anda Tidak Memerlukan Dompet

Anda berniaga berdasarkan pergerakan harga duit syiling tanpa perlu membeli dan menyimpannya.

2

Anda Boleh Menggunakan Kaedah Pembayaran Standard

Semua broker yang dikawal selia menerima kaedah pembayaran popular seperti kad kredit/debit dan pemindahan bank.

3

Perdagangan Cepat dan Penarikan Mudah

Perdagangan dilaksanakan dalam masa beberapa saat dan pengeluaran akan dapat dilihat secara terus dalam akaun anda.

Beli NEO Hari Ini

5 Perkara Untuk Dipertimbangkan Sekiranya Anda Mahu Membeli NEO 

Sebelum mengenal pasti tempat untuk membeli NEO, ada beberapa faktor lain yang perlu dipertimbangkan yang akhirnya akan mempengaruhi keputusan anda. Ikuti panduan ini langkah demi langkah untuk memastikan anda bersedia sebelum mempertaruhkan dana. 

Pilih kaedah pembayaran selamat pilihan anda dengan teliti

Dalam menentukan kaedah pembayaran, anda perlu memikirkan apakah keutamaan anda berkaitan dengan kelajuan, kemudahan, dan kos. Anda juga harus sedar bahawa lokasi yang berbeza mempunyai kaedah pembayaran yang berbeza-beza. 

Beberapa kaedah yang lebih popular di seluruh dunia adalah pemindahan bank, PayPal, dan kad kredit dan debit. Kami akan membantu anda mengenal pasti pilihan mana yang paling sesuai untuk anda.

Adakah anda perlu membuat dompet anda sendiri? 

Sekiranya anda ingin membeli NEO dan menyimpannya, anda harus mencari tempat yang selamat untuk menyimpan aset digital baru anda. Secara amnya, semakin senang kaedah penyimpanannya, juga semakin berisiko kaedah tersebut. Meninggalkan duit syiling anda di bursa, sebagai contoh, telah terbukti menjadi pilihan yang agak tidak menentu. 

Pada masa lalu bursa telah diretas, muflis, dan dalam senario terburuk, ‘exit scam’ secara menipu duit syiling pelanggan. 

Adalah diterima secara meluas bahawa pilihan yang jauh lebih selamat adalah menyimpan duit syiling anda dalam dompet matawang kripto khusus. Terdapat beberapa jenis ini, yang akan kita bincangkan sebentar lagi. 

Sekiranya anda lebih suka membeli NEO untuk tujuan perdagangan dan anda hanya ingin mendapat pendedahan mengenai pergerakan harga NEO tanpa tekanan menguruskan syiling anda, membeli NEO melalui broker yang disyorkan adalah pilihan yang bagus. 

Apabila anda membeli NEO dengan broker, anda sebenarnya tidak membeli matawang kripto NEO, anda memasuki 'Kontrak untuk Perbezaan' atau CFD, yang memberi anda pendedahan secara mudah kepada pergerakan harga NEO. 

Membandingkan kos 

Aset asas blockchain NEO adalah token NEO yang tidak boleh dibahagikan, yang menghasilkan token kedua yang dikenali sebagai GAS. Token GAS ini adalah aset tersendiri di rangkaian dan dapat digunakan untuk membayar yuran transaksi anda.

Yuran rangkaian berbeza-beza tetapi anda mungkin jarang membayar NEO untuk menghantar NEO. Sebilangan besar interaksi pengguna dengan rangkaian NEO dan kontrak pintar adalah percuma kerana terdapat potongan harga sistem sebanyak 10 GAS untuk setiap transaksi.

NEO telah merancang rangkaian yang berpatutan untuk digunakan untuk mendorong penggunaanya. Untuk perniagaan, kontrak pintar Neo mengenakan kos sistem tertentu dan ini dikumpulkan dan diedarkan kepada semua pemegang NEO. 

Keselamatan dan Sekuriti 

Panjang ceritanya, tetapi pada dasarnya bermaksud NEO adalah rangkaian yang selamat dari segi reka bentuknya. Penghantaran dan penerimaan NEO dienkripsi dalam rangkaian. 

Sebilangan besar peniaga dan pelabur lebih mementingkan tahap keselamatan platform perdagangan atau pertukaran di mana mereka berhasrat untuk membeli NEO. 

Sekiranya anda memilih menggunakan bursa pastikan anda menyelidikinya secara menyeluruh. Sekiranya anda lebih suka membeli NEO untuk tujuan perdagangan sahaja, adalah idea yang baik untuk memilih bursa yang menggunakan platform perdagangan terkemuka di pasaran seperti MetaTrader 4 (MT4) dan MetaTrader 5 (MT5). 

Platform ini mempunyai sistem keselamatan terkini; bantuan profesional dan sistem perdagangan automatik yang fleksibel. 

'Pengesahan dua faktor' (2FA) - adalah sistem lain yang direka untuk memastikan anda selamat. 2FA menuntut anda menyerahkan dua jenis maklumat digital sebelum anda dapat mengesahkan identiti anda. 

Bolehkah anda memahami dan menavigasi platform? 

Salah satu aspek penting yang sering diabaikan oleh mereka yang tidak biasa membeli matawang kripto adalah betapa selesanya Ketika anda menavigasi pertukaran matawang kripto. 

Kegagalan memahami cara menetapkan pesanan beli dan jual boleh mengakibatkan kehilangan dana dan dukacita. 

Anda perlu meneliti bursa yang dipilih secara menyeluruh untuk mempelajari cara menyimpan dana, membuat pesanan beli, membuat pesanan jual, dan memindahkan duit syiling anda dari bursa. Broker biasanya lebih mudah digunakan daripada pertukaran.  

Panduan Pemula Terbaik untuk Perdagangan NEO 

Apakah itu Broker NEO?

Sekiranya anda baru berniaga, broker adalah cara untuk mendapatkan akses kepada pergerakan harga tanpa benar-benar memiliki aset sebenarnya. Ini pada asanya adalah perjanjian antara anda dan broker untuk menukar perbezaan harga NEO dari saat anda memasuki kontrak sehingga anda keluar. 

Dengan broker matawang kripto, anda sebenarnya tidak membeli duit syiling, hanya membuat spekulasi mengenai nilai NEO. Bagi orang yang tidak bersedia untuk membeli syiling di bursa, broker matawang kripto menawarkan cara cepat dan mudah untuk membeli NEO untuk tujuan perdagangan sahaja. 

Apakah itu CFD NEO?

Apabila anda membeli dengan broker, anda benar-benar memasuki perjanjian yang disebut 'Contract for Difference' (CFD). Ini adalah perjanjian yang menuntut bahawa perbezaan antara nilai NEO sekarang dan ketika kontrak ditutup diselesaikan antara anda dan broker. 

Prosesnya dapat lebih cepat dan mengenakan yuran yang lebih sedikit berbandingkan berdagang di platform matawang kripto dan membolehkan anda memperoleh pendedahan matawang kripto dengan cepat dan tanpa kerumitan. CFD NEO tidak dikenakan sebarang bayaran dari sistem NEO atau blockchain, hanya yuran broker.

Apakah Manfaat Peraturan NEO?

Disebabkan pasaran matawang kripto semakin matang, peningkatan kejelasan peraturan memberi lebih keyakinan kepada pasaran bahawa matawang kripto berada di sini secara kekal. 

Peraturan-peraturan ini memberi ketenangan kepada para pelabur bahawa mereka tidak akan ditipu oleh bursa atau broker yang penipu. 

Sekiranya anda memilih untuk membeli NEO melalui broker, adalah penting untuk memilih mereka yang telah diatur oleh pihak berkuasa global. 

Apakah Kaedah Pembayaran Terbaik untuk Membeli NEO?

Oleh sebab NEO meningkat dengan populariti, ia muncul sebagai aset digital di platform bursa dan broker bagai cendawan tumbuh selepas hujan. 

Nasib baik, ada banyak kaedah pembayaran yang tersedia bergantung pada lokasi anda. Anda perlu memilih kaedah pembayaran yang sesuai dengan anda kerana beberapa daripadanya dikenakan kos yang boleh mempengaruhi keputusan pelaburan anda. 

Membeli NEO dengan PayPal 

PayPal adalah penyedia pembayaran yang dipercayai di seluruh dunia dan kaedah pembayaran yang menawarkan kemudahan besar dengan bayaran yang bukan paling murah tetapi juga bukan yang paling mahal. 

Malangnya, jika anda ingin membeli NEO melalui bursa, anda mungkin sukar untuk mengenal pasti mana yang menerima PayPal sebagai pilihan pembayaran.

Broker matawang kripto lebih cenderung menawarkan PayPal kerana mereka lebih kerap dikawal selia oleh pihak berkuasa global.

Walaupun bayaran PayPal biasanya rendah untuk pembelian pukal, adalah idea yang baik untuk mengira bayaran yang tepat terlebih dahulu kerana ia berbeza-beza. 

Membeli NEO dengan wang tunai

Sangat mustahil untuk membeli NEO dengan wang tunai, kerana anda harus mengatur pembelian di platform rakan-ke-rakan. Ini merupakan cara membeli Bitcoin atau Ethereum tetapi NEO biasanya tidak ditawarkan sebagai pilihan di pasaran rakan-ke-rakan ini. 

Membeli NEO dengan pemindahan bank 

Membeli NEO dengan pemindahan bank tetap menjadi salah satu kaedah yang paling popular, kerana biasanya lebih berpatutan daripada kaedah lain dalam senarai ini. Sekiranya akaun bank anda dihubungkan ke bursa atau broker, adalah lebih baik untuk memindahkan dana berulang-ulang. 

Pemindahan wang melalui bank memerlukan masa untuk diproses dan mereka tidak semestinya berjalan lancar. Pastikan anda mengesahkan dengan bursa atau broker jika anda boleh menghubungkan akaun bank anda terlebih dahulu. 

Membeli NEO dengan kad kredit atau kad debit

Semua orang tahu kemudahan yang ditawarkan oleh kad kredit berbandingkan kaedah pembayaran lain. Anda boleh membeli NEO secara seketika dengan kad kredit atau kad debit. Walau bagaimanapun, bayaran adalah antara yang paling tinggi jika dibandingkan dengan kaedah pembayaran lain.

Kad kredit juga hanya ditawarkan sebagai pilihan pembayaran di bursa global yang lebih mapan. Secara amnya, broker lebih cenderung menawarkan kad kredit dan kad debit sebagai pilihan pembayaran. 

Proses Pengesahan untuk Perdagangan NEO 

Tidak kira di mana anda membeli NEO, anda mungkin akan diminta untuk memberikan bukti identiti anda semasa anda mendaftar.

Ini biasanya merupakan proses dua langkah mudah yang dirancang untuk memastikan keselamatan anda. 

Langkah 1 - Sahkan nombor telefon anda 

Perkara pertama yang perlu anda lakukan ialah mengesahkan nombor telefon anda. Anda mungkin akan dihantar mesej teks dan anda perlu memasukkan kod dalam sistem keselamatan mereka. 

Langkah 2 - Sediakan ID Peribadi

Perkara seterusnya yang anda perlu sediakan adalah ID foto yang membuktikan bahawa anda adalah siapa yang anda katakan. Kadangkala anda akan diminta untuk memuat naik foto bersama dokumen tersebut untuk memastikan gambar itu dimiliki anda dan tidak dicuri.

Amalan ini adalah untuk memastikan keselamatan anda sendiri dan membantu broker mematuhi garis panduan KYC 'Kenali Pelanggan Anda', yang dirancang untuk mencegah pelaburan wang haram.

Sekiranya anda tinggal di wilayah dengan syarat peraturan yang ketat, anda mungkin perlu membuktikan alamat anda melalui bil utiliti baru-baru ini. 

NEO Pelaburan Jangka Masa Panjang vs Jangka Masa Pendek

Adalah kemungkinan untuk memperoleh keuntungan yang baik dengan pendekatan pelaburan jangka masa panjang dan jangka masa pendek untuk melabur dalam NEO. Dengan pelancaran NEO 3.0 pada akhir tahun ini, kemungkinan terdapat tekanan ke atas pada nilai token. Peningkatan penggunaan rangkaian merupakan pendorong kenaikkan harga token NEO. 

Anda hanya perlu memutuskan adakah melabur NEO untuk jangka masa panjang adalah strategi yang lebih baik daripada mencari keuntungan dalam jangka masa yang lebih pendek. Pepatah kata dalam matawang kripto adalah bahawa tidak pernah menjadi masa yang buruk untuk mengambil keuntungan.

Kenapa Membeli NEO Berbanding Berdagang? 

Kelebihan memiliki NEO, mata wang asli ekosistem NEO, adalah anda terdedah kepada peningkatan penggunaan rangkaian, baik dari segi nilai token NEO dan pengagihan yuran sistem kepada pemegang token NEO. 

Walau bagaimanapun, mengambil pendekatan pelaburan jangka panjang melalui bursa adalah lebih terlibat daripada berdagang melalui broker. Anda disyorkan untuk kumpulkan duit syiling anda dan pindahkan ke dalam dompet yang selamat yang dipilih setelah kajian terperinci.

Mungkin cara terpantas untuk membeli NEO adalah melalui broker yang disyorkan. Dengan broker, anda boleh membeli NEO secara serta-merta untuk berdagang tanpa perlu memiliki aset asas.

Apakah Yuran Yang Terlibat Dalam Pembelian NEO?

Secara amnya terdapat pelbagai jenis yuran yang perlu dipertimbangkan ketika anda berancang membeli matawang kripto seperti NEO.

Ini termasuk yuran yang dikenakan oleh rantaian blok itu sendiri dan yuran yang dikenakan oleh bursa atau broker yang anda memilih untuk membeli NEO anda. 

Yuran Transaksi 

Nasib baik, blockchain NEO direka untuk memberi insentif kepada pengguna untuk menggunakan platform ini, dan akibatnya yuran rangkaian - yuran yang dikenakan semasa anda mengirim matawang kripto dari satu alamat ke alamat lain - tidak dapat diabaikan atau tidak ada untuk kebanyakan transaksi pengguna. 

Yuran Deposit 

Untuk bursa dan broker untuk terus berniaga, mereka perlu mengenakan yuran, kerana menjaga keselamatan yang tinggi datang dengan kos.

Sebilangan besar bursa matawang kripto akan mengenakan sedikit yuran semasa anda membuat deposit tanpa mengira sama ada anda menyimpan duit syiling atau mata wang fiat. Broker sering tidak mengenakan yuran deposit untuk mendorong pelanggan untuk berdaftar. 

Yuran Pengeluaran 

Apabila anda ingin mengambil keluar mata wang kripto atau mata wang fiat anda dari platform bursa atau broker, anda mungkin akan dikenakan yuran tetap atau berubah. Jumlah bayaran yang akan dikenakan juga bergantung pada kaedah pembayaran anda. 

Menyimpan NEO anda dengan selamat 

Apabila anda membeli matawang kripto dari bursa, anda perlu memikirkan cara menyimpannya dengan selamat bergantung pada keperluan anda. Terdapat beberapa jenis dompet untuk anda melakukan ini. 

Dompet Web

Dompet web adalah dompet yang terletak di layan bursa yang anda gunakan. Manfaat utama meninggalkan wang anda di dompet ini adalah kemudahan. 

Ini bukan amalan selamat kerana anda perlu 'mempercayai' pertukaran untuk memastikan aset digital anda selamat. Dalam beberapa keadaan, pertukaran telah diretas, muflis, atau lebih buruk lagi. Akibatnya, adalah idea yang baik untuk mengeluarkan duit syiling anda secepat mungkin. 

Dompet Mudah Alih 

Dompet mudah alih adalah pilihan yang jauh lebih baik daripada meninggalkan duit syiling dan kunci peribadi anda bersama bursa. Kelebihan utama dompet mudah alih adalah NEO anda cukup selamat dan mudah diakses. 

Kelemahannya adalah menjadi 'dompet panas', dihubungkan ke Internet dan oleh itu terdedah kepada peretasan. Dompet mudah alih anda hanya sebaik sistem keselamatan dan penyulitan yang digunakan. Pastikan anda menggunakan langkah tambahan seperti kod pin atau pengenalan sidik jari jika boleh. Beberapa dompet NEO yang popular termasuk Atomic Wallet, Guarda Wallet, dan Coinomi. 

Dompet Desktop 

Dompet desktop adalah jenis 'dompet panas' lain yang terdapat di desktop komputer anda. Dalam beberapa contoh, ini lebih selamat daripada dompet mudah alih, yang boleh mengalami serangan unik seperti pertukaran SIM. 

Walau bagaimanapun, dompet desktop anda hanya sekuat ciri keselamatan yang telah dipasang di desktop anda. Adalah idea yang baik untuk menggunakan langkah keselamatan amalan terbaik seperti 2FA untuk melindungi aset digital anda sekiranya memilih dompet ini. Beberapa dompet desktop yang popular untuk menyimpan NEO anda termasuk Electrum Wallet, Jaxx Liberty, dan Exodus Wallet. 

Dompet Perkakasan 

Dompet perkakasan adalah kaedah paling selamat untuk menyimpan NEO anda. Ini sering disebut sebagai 'dompet sejuk' kerana tidak tersambung ke Internet dan oleh itu hampir mustahil bagi penggodam untuk menembusi. 

Kelemahan utama dengan dompet perkakasan adalah kebolehaksesan, kerana anda perlu menyambung ke Internet, selalunya melalui port USB, untuk memindahkan aset anda. Dompet perkakasan yang paling mantap untuk menyimpan NEO adalah Ledger Nano X dan Trezor.

Kombinasi Dompet 

Kadang kala pendekatan terbaik adalah menyebarkan pelaburan anda kepada beberapa dompet yang berbeza untuk menghilangkan titik kegagalan. 

Contohnya ialah menyimpan pelaburan jangka masa panjang anda di dompet perkakasan, pelaburan jangka masa pendek dalam dompet panas dan jika anda berdagang jangka pendek, masuk akal untuk meninggalkan syiling di bursa atau berdagang NEO melalui broker. 

Apakah Duit Syiling Lain Yang Boleh Saya Dagangkan atau Gunakan Untuk Membeli NEO? 

Sekiranya anda ingin membeli NEO dengan Bitcoin, anda hanya perlu mengunjungi bursa yang menawarkan pasangan pasaran BTC / NEO. Pasangan pasaran ini semakin meningkat dengan pasaran kripto yang semakin matang dan terdapatnya lebih banyak pasaran duit syiling yang muncul di bursa.

Kadang-kadang membeli NEO dengan Ethereum juga tersedia tetapi untuk pasangan pasaran lain, anda mungkin perlu mengkajinya.  

Apakah Jumlah NEO yang Terkecil dan Terbesar yang Boleh Saya Beli? 

Apakah pembelian minimum untuk NEO? NEO tidak seperti Bitcoin, Ethereum, dan matawang kripto lain kerana tokennya tidak boleh dibahagikan, ini bermaksud untuk memilikinya anda harus membeli keseluruhan NEO. 

Nasib baik, kerana bekalan yang mencukupi, harga NEO secara umumnya dapat diakses oleh kebanyakan orang jika dibandingkan dengan keseluruhan Bitcoin atau kripto yang lain. Anda boleh membeli NEO tanpa had dan jumlah maksimum hanya terhad pada bajet anda dan bekalan yang ada di bursa. 

Bolehkah Saya Membeli NEO Secara Anonim tanpa ID? Adakah Selamat dan Sah untuk Membeli?

Malangnya, pada masa ini agak sukar untuk membeli NEO dengan selamat dan anonim pada masa yang sama. Sebabnya peraturan menjadi lebih jelas dan berkesan, lebih sedikit bursa dan broker akan membolehkan anda membeli NEO tanpa pengesahan ID. 

Dengan Bitcoin, masih mungkin untuk menggunakan pasaran rakan-ke-rakan dan mengatur untuk bertemu seseorang untuk memindahkan Bitcoin dengan wang tunai secara anonim atau anda boleh membeli melalui ATM khusus.  

Kaedah ini biasanya tidak ditawarkan dengan NEO. Secara amnya, bukan idea yang baik untuk melakukan ini dan kami mengesyorkan menggunakan bursa atau broker di mana pengesahan ID diperlukan. 

Jadi, adakah membeli NEO haram? Lokasi yang berlainan di dunia mempunyai pelbagai tahap penguasaan terhadap matawang kripto. 

Bagi kebanyakan negara, adalah sah dan selamat untuk membeli NEO. Pastikan anda memilih bursa atau broker yang membolehkan tahap keselamatan tambahan seperti 2FA. 

Adakah Membeli NEO Akan Memberikan Saya Keuntungan?  

Adakah semudah 'membeli NEO menjadi kaya?' Tidak semestinya.  NEO mempunyai visi yang besar untuk menjadi asas untuk Internet generasi akan datang. Dengan bertambahnya rakan kongsi dan projek, NEO pasti akan bertambah pengaruh dan penggunaan rangkaian.

Apabila anda melihat wang pintar dan siapa yang membeli NEO, nampaknya NEO pasti akan naik nilainya tetapi apa-apa sahaja boleh berlaku dan NEO bukan tanpa persaingan. 

Yang pasti adalah NEO akan terus menarik minat pelabur dan jika anda mengenal pasti harga terbaik untuk membeli NEO dan melaksanakan dengan berkesan, anda boleh menjana wang dengan membeli NEO.

Anda mungkin bertanya pada diri sendiri "berapa kos untuk membeli NEO"? Lihat Halaman Harga NEO kami untuk maklumat lebih lanjut mengenai sejarah harga duit syiling yang menarik ini dan berita terpenting.  

Cara Membelanjakan NEO anda

Walaupun NEO adalah matawang kripto, ia tidak secara jelas bercuba digunakan untuk pembayaran harian seperti membeli kopi anda. Sebaliknya, ia adalah aset asas rantaian blok NEO dan tempat untuk menghabiskan NEO adalah pada rantaian blok itu sendiri dan dalam aplikasi terdesentralisasi (DApps). 

Dengan NEO 3.0 yang akan datang pada akhir tahun ini, harapkan lebih banyak perniagaan dan DApps komersial di blockchain NEO, di mana anda boleh menggunakan NEO anda. 

NEO adalah blockchain sumber terbuka dan sesiapa sahaja boleh membina DApps. Lihat Senarai Dapp NEO untuk senarai DApps terkini yang dibina oleh komuniti. 

Cara Menjual NEO anda 

Penjualan NEO di bursa matawang kripto boleh menakutkan bagi yang belum tahu. Oleh itu, penting anda dapat membaca carta dan memahami cara membuat pesanan. Anda juga perlu memahami perbezaan antara pesanan pasaran dengan pesanan ‘had’ dan cara membuat pesanan. 

Sekiranya anda memegang NEO untuk tujuan perdagangan melalui broker, proses menjual NEO anda untuk fiat jauh lebih mudah.  

CFD NEO mempermudah proses perdagangan NEO dan memberikan tahap fleksibiliti yang bursa keselamatan tidak dapat dilakukan. Ini kerana anda memperdagangkan kontrak dan bukannya token NEO sendiri.

Soalan Lazim

  1. Da Hongfei dan Erik Zhang mengasaskan Neo pada tahun 2014. Pada mulanya, ia dikenali sebagai Antshares, sebelum dijenamakan semula menjadi NEO pada tahun 2017.
  2. NEO baru-baru ini melaburkan USD $ 100 juta melalui program EcoBoost, untuk mempercepat merealisasikan penyelesaian rantaian blok komersial berskala besar.
  3. Rangkaian NEO adalah salah satu platform yang paling mesra pemaju, dengan rangkaian alat dan sumber yang komprehensif bagi sesiapa sahaja di dunia untuk membangunkan dalam visi Neo mengenai ekonomi pintar.
  4. Harga NEO dan matawang kripto lain kelihatan semakin pulih dari pasaran ‘beruang’ baru-baru ini. Dengan momentum kenaikkan harga saham Bitcoin di pasaran, kemungkinan NEO akan mengikuti arah yang diambil oleh pemimpin pasaran.
  5. Berdagang di broker adalah sama dengan perdagangan NEO sebenar; hanya anda tidak perlu menguruskan duit syiling anda. Sekiranya harga NEO berlipat ganda semasa anda memegang NEO CFD, anda akan menggandakan nilai pelaburan anda. Broker juga biasanya mengenakan yuran yang lebih sedikit.
  6. Bursa berbeza dari segi keselamatan dan beberapa yang lebih terkemuka telah diretas pada masa lalu dengan duit syiling pengguna dicuri. Broker tidak sering menghadapi masalah kerana mereka tidak menyimpan duit syiling di pelayan mereka.
  7. Ya. Tidak kira sama ada anda menyimpan mata wang fiat ataupun matawang kripto, kebanyakan platform mengenakan deposit minimum. Broker mengenakan deposit mata wang fiat minimum sebelum anda boleh memulakan perdagangan.
  8. Ketika menentukan sama ada NEO adalah pelaburan yang baik, anda perlu menganalisis peta jalan dan sejarah harga. Dengan daya pemprosesan yang lebih tinggi, kestabilan yang lebih baik, dan sekuriti yang ditingkatkan dengan NEO 3.0, kemungkinan akan ada tekanan harga yang naik jika semuanya berjalan lancar.
Kami menggunakan kuki untuk memperibadikan kandungan & iklan, menyediakan ciri-ciri media sosial dan menawarkan pengalaman yang lebih baik kepada anda. Dengan terus melayari laman ini atau mengklik "OK, Terima kasih", anda bersetuju dengan penggunaan kuki di laman web ini.